compare Porównaj (0)

Nie masz konta?

Zarejestruj się

Jak szybko złożyć reklamację?

Wypełnij i prześlij do nas formularz reklamacyjny, opisując, co jest nie tak z Twoją przesyłką lub produktami.
Możesz skorzystać z przygotowanego przez nas Formularza zwrotu/reklamacji lub użyć innego wzoru zgodnego z Prawem konsumenckim.

Prześlij formularz w dogodny dla Ciebie sposób: 

  • w formie elektronicznej na adres biuro@drogeria-ekologiczna.pl. W tytule wiadomości wpisz "Reklamacja NAZWISKO" - to pozwoli nam szybko zidentyfikować Twoje zamówienie i rozstrzygnąć sprawę.
  • w formie papierowej na adres Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa.

Zaproponuj sposób rozwiązania problemu, który się pojawił.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, że je przyjęliśmy. Postaramy się jak najszybciej i nie dłużej niż w ciągu 14 dni rozstrzygnąć Twoją reklamację.

Jak zrezygnować z zakupu i zwrócić produkty?

Zakupy dokonane w naszym sklepie internetowym mają charakter umowy zawartej na odległość. W związku z tym zgodnie z prawem możesz odstąpić od tak zawartej umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Koszt odesłania paczki jest po stronie kupującego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu otrzymania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jeśli chcesz odstąpić od umowy odeślij produkty na adres:
Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa. 

Do przesyłki dołącz formularz zwrotu/reklamacji oraz dowód zakupu (paragon lub faktura), jeśli go posiadasz.
W celu zachowania terminu, w którym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, możesz najpierw zgłosić nam taki zamiar mailowo lub telefonicznie.

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za zakupy.

Więcej informacji

Więcej o warunkach i rozstrzyganiu reklamacji, odstąpieniu od umowy, rozstrzyganiu ewentualnych sporów oraz przysługujących Ci prawach
znajdziesz w Regulaminie sklepu oraz Polityce Prywatności.

Zgodnie z prawem informujemy także o możliwości rozwiązania ewentualnego sporu na platformie ODR, czyli nowej wspólnotowej instytucji pozasądowego rozwiązywania sporów:
Internetowe rozstrzyganie sporów

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie.

Zarządzanie plikami cookies

Ładowanie...